2 Oktober 2010

Dagen började efter en lång härlig sovmorgon, kl 10:00 fixade vi frukosten. Fick sedan ett medelande från min vännina Tess att vi var bjudna på lunch, hos henne. Så vi drog ditt så barnen fick leka. På lekplasen kom även en annan vänina V. med hemmes barn. Runt 15 snorret bestämde vi oss för pizza, då dumma jag gick med dom och vi hade de rätt mysigt.

Bort sätt från att jag nu inte kunde följa med till pappa o syskon pga av dessa sammandragningar. Så nu ska jag vila. Vi har ju våra kaniner där och vi som skulle göra rent o mata o fixa en bur, så en av kaninerna, vi har hemma skulle få bo där ute from nu. Men nu får gubben göra allt själv. ;)

Hatar att vara ensam o "behöva vila" Så här tidigt. Ska se om jag får på tv o hoppas de finns något att titta på.

Sen runt 19 tiden åker vi ev. ut till Svärmor så får jag vila. Vill helst vara hemma, men då måste ju barnen ändå aktiveras till en viss del o just nu måste jag lyssna på dockorn rek. om denna graviteten ska sluta lykligt.

Ha en bra dag!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0