9 November 2010

Snart är jag hemmaförälder på riktigt. :)
Ja en hemmafru utan Barnflicka kock o städhjälp, samt ingan pengar i överflöd.  De är så mycket som ändå ska hinnas med. Fast just nu är jag sjukskriven.

Har fått ont i min rygg och förrvärkar som vanligt.
I morgon om inte snöstormen är kvar så ska jag ta ut Boben, så får Lillan åka på den till dagis om jag orkar dra vill säga Hmm. Vi ska ju gå ca 1.5km sen ska jag ju hem med. Hoppas de är snöstorm i morgon med, så får Älskling köra tror jag.

I dag när barnen var lämnade, var jag så trött o hade ont. Sen hade vi så kallt här med, då kylan blåser upp från golvet o fönsterna så jag villade faktigts lite innan, de vanliga skulle göra som plock plock disk och tvätt. Jag somnade faktiktiskt. Men han göra en del innan de var dag att hämta igen.

Lagade mat och sen var de iväg till Mammagruppen jag o Vendela. Mario går ju på Skattsökarna, barngrupp som svenska kyrkan har.

Så när vi kom hem var de kvälls film, o nu sover min barn. Även Vendela som brukar vara uppe till tio för att hon inte kan sova hur hon än försöker. Men nu sover de iallfall. :)


Var inne på Mirkas blogg i går, från familjen annorlunda, hon är gravid igen o väntar sitt 11:e barn. Starkt av henne att först våga berätta och sen skaffa ytligare ett barn. Men hon verkar vara en sån mamma som klara de mesta. :)

Hittade även en annan Blogg om en tjej som är 15år o ska föda när som.

Jag som tyckte jag var ung när jag var 19 och vi blev med barn. Älskat och vi viste vad vi ville.
Men vid 15??? Ja tror någ de blir bra. Men  Men.

Nä nog om allt. Ska se Äntligen hemma nu och sen House.

Kram


Kommentarer
Postat av: Cimarosa - 16 år och mamma till Elvira

Tack för tipsen!

Har du förresten lust att länka till de bloggarna du skriver om i inlägget? :)

2010-11-10 @ 16:59:19
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0