8 November 2010

Nu finns ingen återvändå :) I dag när min son är i Skolan, delara han ut inbjudan till sin klass. Vad har jag get mig in på???????? De är 20ungar vet jag äns vad 20är???

De löser sig någ, Måste bara ha ett bra upplägg så kalaset går sitt gilla gång, utan massa trassel, o de ska någ lösas.
Alla kanse inte kommer, hoppas just nu att några kommer, våre ju vara så trågit för Mario om alla hade fullt upp denn helg. Då ingen har haft kalas innan i hans klass. Han är jätte glad o verklingen längtar till sitt kalas.

Jaja någ om de. Hur ser dagen ut i dag då? Jo ska snart läga en deg. Läste på havregryns paketet om havrebröd-2limpor, Så måste testa detta, blir något annat än matbröt jag brukar baka. Sen ska Vi hämta Pojken i skolan. För att sedan åka o handla in lite mat. Måste även få i lilla syster lite mat med. Då hon skulle vilja äta Alla mål på dagis.

Föräkringskassan o arbetsförmedlingen står även på tur. Ska lämna in mitt sjukintyg från läkaren....

Kram på er......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0