22/11 2010

Har fortfarande inte fått några pengar. Försäkringskassan, ska ringa i dag lovade de, efter jag pratat med dem igår. Så vi får se om de ringer eller ej. Skulle behöva göra min storhandling nu. Men men men.........

I Tordags fick jag ett sånt telefonsamtal, som man bävar för. Ambulansen ringde, då min Mormor varit o handlat o lyckas vurpa över rolator på något sett, så hon fick ta sig till sjukhuset, med ambulans. Hon är ändå pigg, för sina 68år, o mamma, mormor o g:a mormor. :) Hon fick sy i pannan, samt en fraktur i skallen o hanleden. Så efter en natt på sjukan fick hon åka hem. Envis som hon är, ville hon inte ligga kvar över helgen, så i dag var jag med henne på återkontroll, allt så bra uta, förutom att hon är blå/grön samt svullen. Änglavakt??? Envis som hon är skulle hon även handla lite, så vi svände för bi ica åxå.

På Lördagen, hade Mario sitt Barnkalas, 19ungar allt som allt. Så de var full rulle. O jag tror att alla hade jätte kul, körde en del lekar och även lite fri lek, som avslutates med fiskedam. Bilder kommer, då jag bara ska få mina pengar o ladda mobilen, så jag kan skicka över bilderna genom telefonen.

Var hos svärmor en sväng i går. o ställde in lite grejer i ladan, som stod ute.

Mario har nu gjort rent, i båda kanin/Marsvins burana, så snart ar de dags för mig att damsuga köket, där vi har dem. ;)
Vendela är sjuk från o till hela tiden, fast hon inte har någon feber de sista dagarna, har hon varit så gnällig. Fick en alvedon förut o nu är hon sig själv en stund. Undra var de är hon har fått???

Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0