14/11 - 2010 Farsdag

I dag var de inplanerat att gå på bio, då de är filmfestival. Vi skulle se toy store 3. Men när lillan vaknade klagade hon över magen. Jag duchar sonen, sen duchar jag själv. O min lilla gnällis ligger i våran säng, o är jätte varm. Tempar o hon har 39.2. Får tvinga i henne alvedon :(. Eftersom de är farsdag o allt, biljeterna redan betalda, så går Älsklingen o min lilla Älskling själva. Ringer kompisen E.  Som kommer med sin mamma o Syster. Så hoppas de får en bra bio upplevelse våra troll.

Jag o Vendela, får mysa lite innan de är tillbaka, så ska vi äta farsdags Lunch hos morfar. Får se om vi vågar oss dit........ :)

De är ju lite lustigt med barn o feber. När en annan har över 38 är man ju nästan död. Men när barnen, har som v. över 39 får alvedon. O poff pigg igen. Även om de dalar när alvedonen går ner. O de är extra mammiga.

Ska gossa lite nu med min lilla Älskling. O vänta in brosan o pappa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0