Till minne av Barnas g:a Morfar o Farfar

Ulf min morfar som inte kan fira Jul med oss i år.
Du födes 27 november 1937 Du lämnade oss 26 februari 2009

Tack för att vi fick ha dig den tiden vi fick, o att mina barn fick lära känna dig.
Även fast du mådde dåligt, kom du hem till oss, busade med barnen, in i de sista. Vi Älskar dig och hoppas att du på något sätt finns med oss.......

Kan inte detta med klista o klippa så min kära pappa fick vara med på ett hörn här. Visst är de fina i sina tröjor :)


Även min svärfar
Föddes 8 Januari 1939 och lämnade oss 24Maj 2010

Tack för den tiden vi fick med dig. Även fast du inte visst vad som väntade, Lekte du någ lite extra med barnen och fanns där för oss lite extra innan din tid var inne. Vi Älskar dig o hoppas att även du firar med oss.........







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0