3 December 2010

Hämtade mitt lilla bus, hos sin kompis där hon sovit över.
Åkte förbi kupan för att kolla jul gardiner, hittade tre lika dana till köket med lika dukar. Så nu har vi julgardiner i hela lgh. Sprang även in på coop o köpte lite grejer till julbaket.
Sen var kl redan ett och Mario slutade skolan.

Kom hem lagade mat. Kotletter och potatis med grönsaker o brunsås- mmuma. Älskling åkte till jobbet, och jag hände upp mina "nya" gardiner när de var färdiga i tvättmaskinen. Älskling ringde han hade kört i diket, han var ok, o försökte nu komma till jobbet, men vet inte om bilen klara av att åka hem i kväll, då de gick lite konstigt. Får se om han kommer hem. Tur att de finns mobil.

Bakade Lussekatter, inser nu att mina bak bunkar är jätte små, så jag fick ta två när man dubblera saffrans degen.
Nu är alla bakade, barnen var med i början, så de Katterna har lite olika form. :)

Har även en pepparkakas deg som väntar i kylen, få ta den i morgon. O någon mjukpeppar kaka,får jag ta då.
För nu är jag så trött, då jag inte han villa i fm, när barnen var i skolan/kompis.

I morgon var de meningen att vi skulle hjälpa min mormor o handla, så får se hur bilrn mår då, Annars får vi försöka låna någon annan bil.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0