12/12 10

När jag var ute hos min kaniner i dag, så passade jag på att göra rent. Gudarna vad de satt. Har hackat is nu, tur att Älskling hjälpte till. Kaninerna blev någ glada, när de fick ny fin halm, engelage, havre o vatten. Fast de är inte kul att knaka is vare sig ur skålar eller burar, men de mår ju bäst ute, så vad gör man inte för sina små????

Barnen hjälpte Morfar o Mormor Jimmy att ge kona vatten, o Fåren Engelage.  Vendela fick följa men Morfar o hämta en ny Bal så hon var stolt när hon åkte i väg i trakton. ;)

Nu hoppas jag att Mario sover, då de är skola i morgon, Vendela somnar någ med snart, Pappa nattar och de händer allt för oftas att hon nattar honom. ;) Men hon är ju ledig i morgon, så de gör ju inget om hon sover lite längre.

Ska städa upp lite i köket nu, så blir de lite trevligare i morgon, när man går upp, för att göra om samma procedur på kvällen igen.

Ska snart gå ut med de fyr fotade med....



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0