10 December. 2Veckor till Jul!!!

Tänka sig i dag är de två veckor till jul. Hur gick de till??? Någon som vill tala om de för mig??? :)

Idag var de Vendelas lediga dag, Men alla 06 var bjudna på teater på musikskolan Kajsa kavat, så hon fick vara med o titta, fick lämna o hämta henne där.....

I dag kom Ungarna premie, de har sålt Jultidningar i hop, o de fick nu var sina bärbar DVder, som de har invikt idag.

Lelle åkte till jobbet tidigare, så hoppas nu han kommer hem tidigare. ;)

Vi var ute o lekte en stund, o då kom tjejen som jag har börjat köpa party light ljus av. Hade beställt, med pepparkaksdoft o relax. Relaxen har jag tänkt tända när de närmar sig o se om de har någon verkan. :)

Pepparkaksljusen tände vi till kvällsfikan, så nu luktar de fortfarande pepparkakor här fast jag inte hunnit baka ut all deg än :) Bakade bröd i dag i stället.

Barna står nu i duchen o leker har inget badkar, men de verkar fungera ändå.

Har haft ont i ryggen som strålar ner i benet undra om de är foglossnings som spökar. Känner även hur huvdet trycker sig ner i åt. Har känt de länge nu, men trycket blir starkare. Undra om h*n redan tänker fixera sig?????

Nä nu ska jag kolla barnen, få dem att borta tänder pyamas och Sängen......

Kram på er o ha en underbar helg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0