10 Agusti 2010

Har kollat vinter o höst kläder i dag, för att se vad som behöver köpas in. Trodde ju att lilla syster skulle kunna ärva overallerna som brosan haft. Men ice Mamma de är ju killkläder kom de i från min 4åring. Ja ja tur att en av hennes kompisar har str över då, då var o shoppade i hennes källare, så nu har hon både overoll, jackor, termosar o känger, så ja hon är väldigt klar. :) Brosan kvar då. Vi Ska ner till ullared när mina pengar från försäkringskassan kommer och barnbidraget  o shoppa. Har aldrig varit där så de ska bli intressant. Fast har bara med mig min man o sonen, då min dotter bestämt att då får allt morfar vara barnvakt. En mindre för oss att ha koll på. ;)

Ska bli skönt att skola o dagis börjar snart så vi kan komma in i rutiner igen o att våra hjärtan sover kl 8-9 i ställer för 12 som våran lilla har bestämt sig för att somna, fast jag börjar redan vid 18 att få henne i säng.


Bakade scons till kvällsfikat i dag. Å i morgon får de bli bullbak. Ska ju börja praktiken  nästa vecka, får passa på då. Ska bli så skönt när lillan kommer i jan/feb. Så man kan vara hemma. *längtar*



Kommentarer
Postat av: Moa

Ullared är jätte kul! Det finns ALLT där, farligt bara för de plockar till när man är där :P

2010-08-17 @ 07:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0