Jobb jobb jobb

Samtidigt som jag tycker de är roligt med att jobba, hinner jag ingenting, ska jobba nästan hela sommaren, bara 2veckor sémester till Gotland. Men i slutet på agusti är jag hemma mamma igen, (vad jag vet nu :) Fast då är ju sommaren slut :)


Ska gå en intersiv kurs då, s¨jag får mitt körkort någon gång. Vi bor på lander och min älskade sambo jobbar natt. Så jag och barnen blir lite låsta.

Sitter vid datorn och skriver med en sovande dotter i famnen. ÅÅ vad jag älskar mina barn, sambon och mitt liv. Men är supper sugen på en till, mina bebisar blir ju stora, 3och 5år blir de i år. Urch 5år sidan jag tog studenten, vad har hänt med tiden.......????????

JaJa nu fick jag skriva av mig lite hoppas allt är okej, dår ut. Kram på er!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0